Dažāda līmeņa fiziskās aktivitātes un padomi

Apsveriet sekojošo darbību priekšrocības un trūkumus, lai palīdzētu jums izlemt, kas jums var būt vislabākais.

Riteņbraukšana

  • Priekšrocības

Riteņbraukšana ir aktivitāte, kas ir balstīta u svaru un saudzīga pret locītavām. Tā sadedzina daudz kaloriju un uzlabo sirds un asinsvadu veselību. To var arī ieviest savā dienā kā transporta līdzekli (sitio web de finanzas).

  • Problēmas, kas jāpatur prātā

Kvalitatīvs velosipēds var būt dārgs, lai gan jums nav jātērē daudz naudas vienam, ja jūs tikko sākat ar to darboties. Jums ir nepieciešams regulāri pārbaudīt velosipēdu, lai atklātu, vai tam nav nolietojuma pazīmes un, ja nepieciešams, salabot. Aizsardzības līdzekļi (ieskaitot ķiveri) ir būtiski. Vienmēr ir pareizi jāizvērtē satiksme un jāplāno maršruts.

Tiešsaistes videoklipi vai DVD

  • Lietas, kas jāņem vērā

Ieguvumi, ko tiešsaistes videoklipi vai DVD, ko izmantot mājās, ir tas, ka tie var sniegt jums trenera zināšanas bez izdevumiem vai neērtībām apmeklēt sporta zāli. Jūs varat arī skatīties un vienlaikus nodarboties ar konkrēto aktivitāti, kad jums ir laiks.

  • Problēmas, kas jāpatur prātā

Jums var būt nepieciešams izmantot dažādus tiešsaistes videoklipus vai DVD, lai saglabātu treniņus interesantus. Jūs varētu vēlēties trenēties ar kaimiņu, lai pārtrauktu rutīnu vai aizņemties jaunus DVD failus no bibliotēkas vai lejupielādēt vairākus videoklipus. Jums ir arī rūpīgi jāievēro norādījumi un jāietver iesildīšanās, lai izvairītos no ievainojumiem. Pārliecinieties, vai videoklipu instruktori ir kvalificēti. Tikai tādēļ, ka kāds ir slavenība, nenozīmē, ka viņiem ir atbilstoša kvalifikācija vai zināšanas.

Dalība sporta nodarbībās

  • Lietas, kas jāņem vērā

Sporta zāles priekšrocības ir tās, ka tās piedāvā plašu aprīkojuma klāstu un bieži vien piedāvā tādas klases kā aerobika vai pilates. Pilnībā izmantot savu piederību var sniegt jums daudz iespēju uzlabot veselību un formu. Instruktoriem jābūt rokām, lai palīdzētu jums pareizi lietot aprīkojumu un samazinātu traumu risku.

  • Problēmas, kas jāpatur prātā

Sporta klubu dalība var būt dārga, un sporta zāles var būt ļoti aizņemtas tādos laika posmos kā pēc darba. Ja jūs domājat, ka varētu justies neērti vai lieki satraukties, trenējoties citu priekšā, uzziniet, kad trenažieru zālē ir mazāks apmeklētāju skaits.

Mājas fitnesa aprīkojums

  • Lietas, kas jāņem vērā

Mājas fitnesa aprīkojuma piemēri ir stacionāri velosipēdi, skrejceļi un trenažieri, kur var vienlaikus strādāt ar rokām un kājām. Fitnesa aprīkojuma izmantošana ir ideāli piemērota cilvēkiem, kas ir mājās (piemēram, mazu bērnu vecāki) vai tiem, kuri nevēlas trenēties brīvā dabā vai sporta zālēs. To var arī izmantot, skatoties televīziju vai klausoties mūziku, ja vēlaties.

  • Problēmas, kas jāņem vērā

Mājas fitnesa aprīkojums ir dārgs un aizņem daudz vietas. Padomājiet par to, vai jūs esat pietiekami motivēti, lai regulāri staigāt, skriet vai mīties vienā vietā. Daudzi cilvēki pārtrauc lietot mājas fitnesa aprīkojumu piecu gadu laikā pēc tā iegādes. Ja jūs sākat vingrošanu mājās, kvalificētajai personai ir jāparāda, kā lietot šo aprīkojumu, pretējā gadījumā jūs riskējat savainoties vai vilties, ja neizdodas sasniegt savus mērķus.

Skriešana

  • Lietas, kas jāņem vērā

Braukšana ir aktivitāte, kas balstīta uz svaru, tādēļ tā palīdz veidot spēcīgus kaulus. Tas ir viens no labākajiem veidiem, kā palielināt jūsu kardiovaskulāro sagatavotību un sadedzina daudz kaloriju. Speciāla aprīkojuma nepieciešamība ir minimāla, lai gan ieteicams iegādāties labu apavu pāri portal.

  • Apsveramie jautājumi

Skrienot gūtie savainojami var rasties no smagas slodzes locītavām, saitēm, cīpslām un muskuļiem visā ķermenī.

Categories: cityclimbers